שירות לקוחות: 03-9631500
דף הבית | אודותינו | קטלוג אביזרים | מתקני מים | מכונות קפה | אודות השירות | שאלות ותשובות | צור קשר    
 
דף הבית   שאלות ותשובות
 
שאלות ותשובות
 
 

  • אני לא יודע כיצד מרכיבים ומתקינים את המוצר?

    חברת שרות פלוס שולחת לבית הלקוח טכנאי להתקנת המוצר. על הלקוח להתקשר לשרות הלקוחות על מנת להזמין שרות כזה, לאחר שהמוצר שנקנה הגיע לבית הלקוח. אין לפתוח את אריזת המוצר! הטכנאי שיגיע יעשה זאת, ירכיב המוצר ואף ייתן הדרכה עליו.
  • אני לא יודע כיצד לתפעל את המוצר?

    במעמד התקנת והרכבת המוצר יקבל הלקוח הדרכה מלאה ומקיפה על השימוש הנכון המוצר ,תפעולו ואחזקתו.
  • מה עושים אם המוצר שרכשתי פגום?

    במעמד ההתקנה וההדרכה יבדוק הטכנאי את תקינות המוצר הנרכש. באם יתגלה פגם כלשהו ידאג הטכנאי לדווח על כך לשרות הלקוחות של החברה כדי שהבעיה תטופל בהקדם וביעילות המרבית לטובת הלקוח.
  • כיצד ניתן לרכוש חלקי חילוף למוצר שרכשתי?

    ניתן להתקשר למחלקת שרות הלקוחות של החברה ולהשיג באמצעותה חלקי חילוף לכל מוצרים להם החברה נותנת שרות ואחריות.
  • כיצד ניתן לרכוש מוצרים נלווים למוצר שרכשתי?

    במעמד התקנת המוצר בבית הלקוח, יציג ויציע הטכנאי מוצרים נלווים העוזרים להאריך את חיי המוצר הנרכש. בהמשך, ניתן לפנות למוקד השרות כדי להשיג מוצרים אלו.

 


 
חיפוש חופשי
חפש בקטלוג מוצרים
חדשות ומבצעים
מבצע בשרות פלוס:

מערכות לטיהור מים, ברי מים, סנני אבנית לבית, 
ערכות תת כיוריות במחירים מפתיעים.

התקשרו עכשיו לטלפון
 03-9631500

תוי תקן
ג'נרל בר: מיני בר איכותי
דבר המנכ''ל | אודותינו | קטלוג מוצרי שירות | אביזרים | אמנת השירות | שאלות ותשובות | דרושים | צור קשר
נבנה ע"י Ccom
פורטל אינטרנט - חנות וירטואלית
© 2017, שירות פלוס . כל הזכויות שמורות